Translate

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Rozdział 4 ..

Czerwona czcionka +18 zawiera treści erotyczne
Czytacie na własną odpowiedzialność!!!

...zaczęło coś szeleścić w krzakach...
                                                        
Muzyka


-Ej dziewczyny słyszałyście??-pytałam się ich
-Może wiatr-powiedziała Lexi
-Ej no coś tam szeleści na dworze chodźcie sprawdzimy-powiedziała Perrie przynajmniej ona z nas jest odważna
Po 5 minutach sprawdziłyśmy.... to byli ...nasi idioci (w sensie nasi chłopcy)
-Jezu.. chłopcy przestraszyliście nas!!-krzyknęłam, udawałam obrażoną i położyłam ręce na klatce piersiowej, ale po chwili poczułam czyjeś dłonie na talii i był to mój Lou <3
-No przepaszamy..-mówił błagalnym głosem Niall
-Dobra wybaczamy wam ale ostatni raz-powiedziałam a ci uśmiechali się jak głupole
-Co robiliście na tej imprezie?-zapytała się ich Perrie
-No wiesz... pełno ludzi, śmiechu, zabawy, alkocholu, striptizerów no i striptizerek..-oblizał usta Zayn a Perrie uderzyła go w ramię..
Poszliśmy do domu, bo robiło się chłodno i zrobiłyśmy z dziewczynami gorącą czekolade, by rozgrzać naszych chłopców
-Ej ja idę do siebie, bo jestem zmęczona-powiedziałam ziewając
-Oliv czekaj na mnie!!Idę z tobą-powiedział Louis i pobiegł za mną a ja się odwróciłam
-Tylko grzeczni mi tam bądźcie, nie mamy zamiaru jęków waszych słuchać-powiedział mój brat a ja się zaśmiała i pokazałam mu język
Louis wziął mnie na ręce i zaprowadził do sypialni ,położył mnie na łóżku i ciągle całował 
-Louis.. ja.. jestem..-nie zdążyłam powiedzieć, bo przyłożył mi palec do ust
-Wiem że jesteś dziewicą, będę delikatny-wyszeptał po czym ugryzł mój płatek ucha
Zdjęłam z niego koszulkę a on zdjął spodnie razem z bokserkami . Uuu.. :) Sam zdjął ze mnie bluzkę ze stanikiem, oraz spodnie z majtkami.Całował mnie po szyi ,biuście i brzuchu, po chwili wyjął z walizki srebne opakowanie i je rozerwał . Założył prezerwatywę na swojego przyjaciela ,pocałował mnie namiętnie a ja odwzajemniłam . Gdy się wbił we mnie nawet nie poczułam ,poruszał się w przód i w tył ,z czasem przyśpieszył ,razem jękaliśmy
-Louis..-jęknęłam
-Kocham cię ,tak bardzo cię kocham, nie chcę cię stracić ..-wyszeptał
-Ja też nie chce cię stracić kocham cię za bardzo-powiedziałam i pocałowałam go namiętnie co odwzajemnił 
-Louis ja zaraz dojdę..-jęknęłam a moje plecy wygieły się w łuk
-Zaraz.. oboje dojdziemy-powiedział
Po 10 sekundach doszliśmy i opadliśmy na łóżko
-Byłaś cudowna skarbie-powiedział
-Ty też-odpowiedziałam i musnęłam jego usta i poszłam się okąpać
Po dwudziedziestu minutach przyszłam do sypialni w piżamie i położyłam się obok mojego śpiącego Lou i odpłynęłam....

                                                            *mięsiąc później-sierpień*

Pewnie myślicie co się działo przez ten miesiąc a więc już mówię Zayn z Perrie wzięli ślub, Danielle i Liam są zaręczeni tak samo jak Harry z Lexi a Niall i Emily spodziewają się dziecka, jak ja i Lou.Dzisiaj jest 12 sierpień-środa-czyli jak wiecie moja ukochana osiemnastka.
Idziemy do klubu na moją imprezę.Od rana razem z dziewczynami jesteśmy w mojej i Lou sypialni i przygotowywujemy się na wieczór, Niall jak zwykle musiał załatwić pizzę, a reszta ogląda mecz Polska - Anglia.

                                                             *godzina 18.00*

Właśnie wyszłam z łazienki i kierowałam się w stronę sypialni mojej i Louis'a, gdy w połowie drogi usłyszałam jak dziewczyny siedzą na łóżku u Lexi i Harry'ego i mówią o mnie..
*Rozmowa*
-Dziewczyny jak myślicie Olivia zgodzi się?-powiedziała Gemma
-No pewnie że się zgodzi, ona go kocha i to bardzo niedawno mówiła mi że chce z nim stworzyć rodzinę-wtrąciła się Emily
-Okej ale jak myśliście czy to miejsce, w którym jej to powie będzie romantyczne?-zapytała Perrie
-Jasne-powiedziały Danielle i Lexi
-Dobra dziewczyny mamy jeszcze dwie godziny do imprezy, Olivia napewno będzie gotowa-westchnęła Gemma
*Koniec rozmowy*
Pospiesznym krokiem poszłam do sypialni, by nie zauważyły że podsłuchiwałam je.Po 2 minutach dziewczyny weszły do naszej sypialni i zabrały się za przygotowywanie. Perrie robiła fryzury a Lexi makijaże.Po 2 godzinach efekty były zniewalające:
ja <ubranie i makijaż> i <fryzura>  Lexi <całość> Emily <ubranie i makijaż> i < >  Perrie <ubranie i fryzura> i <makijaż>  Danielle <ubranie i makijaż> i <fryzura> oraz Gemma <ubranie i makijaż> i <fryzura>.
Gdy zeszłyśmy na dół chłopcy byli gotowi do wyjścia bo było już 19.50, wyszliśmy z domu i wsiedliśmy do samochodów.Przez cała drogę myślałam nad słowami dziewczyn.Będąc pod klubem chłopcy chcąc być dżentelmenami otworzyli nam drzwi od samochodów, byśmy mogły z nich wyjść.Po 5 minutach byliśmy w klubie.
-Ej jak tu pięknie ostrojone-powiedziałam zaskoczona a Lou objął mnnie w talii
-Dobra zaczynamy od podarowanie prezentów naszej solenizantce.Pierwszy był od wszystkich tylko nie od Louis'a ---- kupili mi Mercedes'a a następny był od Louis'a ------ podarował mi śliczny naszyjnik.
-Olivia możesz pójść ze mną jeszcze w jedno miejsce mam dla ciebie ostatnią niespodziankę-powiedział Louis 
-Okej skarbie-powiedziałam 
Po 30 minutach byliśmy na plaży, gdzie znajdywało się serce narysowane na piasku, w którym były płatki róż klik 
-Mam dla ciebie pytanie-powiedzial a po chwili uklęknął przede mną i powiedział wyciągając czerwone pudełeczko, w którym znajdował się pierścionek zaręczynowy.
-Olivio Styles czy wyjdziesz za mnie?-zapytał mój chłopak
-Yyy...nie wiem co powiedzieć-zacinałam się
-No zgódź się prosimy-usłyszałam głosy naszych przyjaciół
-TAK!! Zgadzam się wyjdę za ciebie-krzyknęłam
-Powiedz to jeszcze raz całemu światu-powiedział z wielkim uśmiechem Louis
-Zgadzam się-szepnełam mu w ucho
-Dlaczego szepczesz-zapytał 
-Bo ty jesteś moim całym światem-powiedziałam i pocałowałam go namiętnie co odwzajemnił a wszyscy klaskali.Reszta imprezy trwała w najlepszym humorze z moim narzeczonym i przyjaciółmi.....

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hej!! Przepraszam za długą nieobecność ale może to się zmieni :)
Next-5 komentarzy :)
Jednokierunkowych :*
/Loczkowa






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz